1. joulukuuta 2016

Viime aikoina mua on ilahduttanut muun muassa nämä

Oli cv- ja työhakemuspaja, jossa pienryhmissä arvioitiin toisten tekemiä hakemuksia johonkin oikeaan alan työpaikkaan. Pelkäsin ihan sikana et mimmosta palautetta saan, koska mulla ei ole hakemusten rustailusta kummoista kokemusta. Sain kuitenkin tosi hyvää palautetta mun tekemästä työhakemuksesta. Ykskin sano: "Tykkäsin, palkkaisin."

Oltiin liikuntakurssiin kuuluvalla futsal-kokeilukerralla Sanen kanssa. Sane teki maaleja, ja ottelun viimeinen maali oli semmonen, että Sane anto syötön sen joukkueessa olevalle tytölle, joka lauko pallon maaliin. Sane meni antaa sille ilosena ylävitoset. Myöhemmin illalla puheltiin ottelun tapahtumista ja mainitsin tosta, niin Sane totes: "Mää annoin sille hyvän mielen." Niin sitä vaan et mulla on maailman ihanin poikaystävä, ja Sane kyllä inspiroi muakin olemaan jotenkin ihanampi ja arvostavampi ihmisiä kohtaan.

Laitoin viestii yhelle meijän fukseista, ku en oo nähnyt sitä missään aikoihin. Kyselin vaan kuulumisia ja näin, mut silti kriiseilin et onks tää nyt ihan creepyä laittaa jotain viestiä. Mut sit se vastasikin viestillä, joka alko: "Ihanaa, kun laitoit viestiä!"

Tänään saa avata ekan luukun joulukalenterista, jonka Sane on tehnyt mulle (ja mä sille). Joka luukussa on lupaus jostain mukavasta jutusta, jonka tekee toiselle (esim. vie leffaan, antaa 20 minuutin hieronnan, tekee ruokaa...).

Sanoin, mikä mun mielestä Cheekin ja Elastisen uudessa yhteisbiisissä mättää, ja Sane totes olevansa täsmälleen samaa mieltä

Kummipoikani on hurmuri.

Suunnittelin ja toteutin ekaa kertaa tunnin lihaskuntotreenin. Ja seuraavana päivänä tuntu!

Raahauduin pitkästä aikaa flowjoogatunnille, ja se tuntu ihan sairaan ihanalta ja omalta.

Voin vaan puhuu Sanen kanssa kaikesta.

Oon yhä varmempi siitä, ettei sokerin syömisessä oo mitään järkee.

Oon ollut hyväntuulinen enkä oo itkeskelly paitsi ehkä pari kertaa Täykkäreitä katsoessani...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastele, ihmettele, kommentoi, kauhistele, naura ja nalkuta.