1. joulukuuta 2016

Näkökulmakysymys

Jokaisesta päivästä löytyy hyvää ja huonoa. Päätin ihan vaan kirjoittamisen ilosta kirjoittaa tästä päivästä hyvänä ja huonona. - Niin ja oikeesti tää oli musta mahtava päivä.
IHANA PÄIVÄ!
Sane lähti aamuyöllä Ruotsiin kalaan, ja mä olin onneks tarpeeks virkee sanoo sille heipat. Toivottavasti on odotustenarvoinen reissu ja tuispa joulukalaa! Sit jatkoin vielä unia, ja heräsin ennen herätyskelloa puoliltapäivin virkeänä. Kävin hakee postin ja olin saanut sekä Trendi- että Fit-lehden. Keitin aamupalaksi kaura-kvinoapuuroa soijamaitoon. Päälle vadelmia, mustikoita ja kookoshiutaleita, oi nam! Oon viimeaikoina ollut aikamoinen puurohullu.
Aamuyöllä avattiin myös tekemiemme joulukalentereiden ekat luukut! Esittelen kalenterit myöhemmässä postauksessa. Mulla oli tosi rento päivä; päivän ainut ohjelma oli kahdesta kolmeen oleva työelämään liittyvä paneelikeskustelu. Siellä oli ihan mielenkiintosia pointteja ja paneelin jälkeen sai ilmaista Miriam'silta tilattua kakkua, nam! 

Paneelin jälkeen kävelin jouluiseen Jyväskylän keskustaan ostamaan ruoaksi sushia. Se on niin hyvää! Oli kivaa tulla yksin kotiin ja lukea vaan rauhassa lehtiä. Sit kans tanssin ysärimusan tahdissa peilin edessä ja yritin muistella twerk-work shopin oppeja. Sit oon ollu kans innoissani tilaamistani Nike-kalsareista ja mun pitkistä hiuksista.

INHOTTAVA PÄIVÄ!
En saanut taas jostain syystä unta, kun vasta neljältä yöllä, niin heräilin vasta kaheltatoista. Herkuteltiin eilen, niin meni elimistö varmaan ihan sekasin sokerista. Aluks tuli hirvee väsymys alkuillasta, ja sit ku ois ollu aika nukkua, niin olinki iha virkee. Sane oli tosiaan aamuyöllä lähteny kalaan Ruotsiin ja se on sillä reissulla maanantaihin asti. En tiiä millä ilveellä taas saan aikaa tapettua, ei olla pitkään aikaan jouduttu olee useempaa päivää erossa. Ärsyttää, et kämppä jäi ihan kauheeks lääväks ja about kaikki meidän omistamat astiat on likasena. Eli mä saan yksin hoitaa ne.
 
Ulkona on kauheen liukasta, niin ei voi pyöräillä. Jouduin sit kävelee yliopistolle eli lähtee paljon aikasemmin kotoa. Lonkankoukistajat oli ihan sairaan kipeet eilisestä futsalista. Yliopistolla kävin paneelissa, ja sielläkin vedin vaan lisää rasvaa ja sokerii naamaan. En myöskään oo liikkunut tällä viikolla vielä kun kerran, enkä varmaan tuu liikkumaankaan. Oon taas valumassa tähän tilaan, et ku ei tee mitään, niin ei jaksakaan tehä mitään.

Pitäis kans lukee maanantaina olevaan tenttiin, mut tenttikirjastaki  loppu sopivasti tänään laina-aika. Varmaan viikonlopun vaan lagaan ja ikävöin niin paljon, etten saa luettua. Ärsyttää, ku gradukaan ei nyt etene tai en osaa edistää sitä. Kohta pitäis mennä tekee opetuskokeilua, mut se kurssin ope ei oo vastannu meijän kyselyyn, niin ei oikein tiedetä, et miten se käytännössä menee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastele, ihmettele, kommentoi, kauhistele, naura ja nalkuta.