27. maaliskuuta 2015

Ranskalaista laatua

Kuva on appropäivältä, mut samaa ranskalaista suklaakakkuu popsin tänään (koska toi on ihan taivaallista)! 

Mietin yliopistoruokalassa, et nyt on perjantai, nyt syödään kyl jälkkärit ja kaikki. Mut sit söinkin niin paljon ruokaa, etten vaan jaksanut mitään hyvää. Kotiin polkiessa mietin, että voi kun Mirja kotona vaikka ehdottais mulle, että mennään kahville Miriam'siin (ku seki tykkää siitä kahvilasta!). Oli musta vähän kaukaahaettu haave, ku ei koskaan olla keskenämme tuolla käyty.

Tulin sit kotiin ja hengailin koneella. Sit Mirja tuli töistä, ja heti ovelta huikkas, et Helka tuutko mun kanssa Miriam'siin. Ja mehä mentiin! Miten voi joskus näin randomit hassut pikku-unelmat käydä muka toteen! ♥ Oon nauranut tälle koko päivän. Muun muassa kadulla ääneen.

Mun piti mennä katsomaan Evaa ja Manua (ranskalais-suomalainen duo!), mut päädyin porukoille, niin en jaksanut sieltä raahautua enää keskustaan... Katsoin äidin kanssa ranskalaisen elokuvan Nainen, jonka nimi on Nathalie. Se oli musta aika huippu! Miten kaikki ranskalaiset elokuvat, jotka olen nähnyt onkin niin ihania. Tekisi mieli kirjoittaa koko käsikirjoitus sitaattikirjani sivuille talteen ja painaa mieleen kaikki hassut hetket, jotka elokuvassa on kuvattu. Ranskalaiset elokuvat osaa kertoa tuttuja ja tosia asioita lausein, joita en ole koskaan ennen lukenut.

Luin tänään sähköpostiviestin ranskalaiselta kirjekaveriltani. Hän kyseli, että onko mulla kesälomaa, ja että oli äitinsä kanssa puhunut, että jos voin ja haluan, voin tulla heille viettämään viikon tai pari. Tosi kummallinen ja yllättävä pyyntö, mut jos jotenkin saisin toteutettua sen, niin olishan se nyt aivan huikea seikkailu! Jäämme katsomaan, mihin elämä minut heittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastele, ihmettele, kommentoi, kauhistele, naura ja nalkuta.