13. heinäkuuta 2014

Työmatka

Pitäisi kirjoittaa viimeinen (jes jes jes!) Svensk litteraturhistoria -kurssiin kuuluva essee, mutta ei se nyt suju. Oon lähdössä töihin puolentoista tunnin päästä. Olen viime torstaina aloittanut kesätyöt tuolla Jyväskylän asuntomessuilla, ja on ollut ihan kivaa! Rankin osuus on oikeastaan 10 kilometrin työmatka, jonka taitan pyörällä. Tai no matka lyhenee kaks kilsaa (wohoo), kun pääsen takas omaan kämppääni. Siellä on tehty jotain öö en edes ole varma mitä, mutta oon asunut nyt täällä porukoitten luona.

Anyways, tässä kuvia työmatkaltani. Kyllä tota rantaraittia kelpaa aurinkoisina kesäpäivinä pyöräillä. En vaan koskaan kyllästy noihin Jyväsjärven maisemiin.
Bonuskuva! Miks mun työmatkalla on lampaita?! Hauskinta oli, että havaitsin näiden olemassaolon vasta kolmantena päivänä tästä ajellessa. Olin aiemmin vain miettinyt, että jotenkin haisee lampaalta. Ei noita voi huomata, kun ne vaan on ihan hiljaa ja paikallaan tuolla varjossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastele, ihmettele, kommentoi, kauhistele, naura ja nalkuta.