7. toukokuuta 2014

Loppurutistus

Ohhoh, taas vähän vierähtänyt aikaa. Kauhia kiire ollut! Mieliala mennyt vähän vuoristorataa, välillä iskenyt kauhu siitä, että eikä, en mä mitään kerkeä tai osaa. Sitten toisinaan taas on aurinko paistanut ja mietin vaan, että mitäs pienistä. Yllä päivän lukemiset. Toisia luin enemmän kuin toisia, hemmetin huono itsekuri mulla. Ärsyttää olla tämmönen ääripäästä toiseen -ihminen, viime viikonloppuna luin kaksi romaania ja kirjoitin esseet niiden pohjalta, sitten tänään oon vaan lagannut enkä jaksanut tehdä yhtään mitään.

Mutta jotain elämästäni:
Pääsiäisen viestin Kuopiossa serkkujen kanssa. Oli taas ihan eeppistä, pelattiin jotain hemmetin Riistavisaa ja leivottiin pizzaa. Söin myös vuoden ekan pehmiksen:
Isä oli ostanut jotain ihme Transformers-pääsiäismunia (miksi?!), sain niistä oikein cooleja tatskoja:
Tämän jälkeen olen esimerkiksi käynyt vanhempieni kanssa teatterissa (oi teatteri on niin kivaa!), osallistunut Vappuvilskeeseen, Vappuapproon ja Sumusuunnistukseen sekä viettänyt vappuaattoa Amazing Race Jyväskylä -tapahtumassa kisaillen.
 Ostin mun lakkiin Jyväskylän yliopiston merkin! (Kuka haluaa ostaa Turun yliopiston siipimerkin?)

Viikonloppuna oli tutor-leiri, se oli intensiivistä touhua, mutta ihan huippua kuitenkin. Oon ihan intona tosta tutoroinnista muutenkin, siihen liittyviä asioita jaksaisinki tehdä ja suunnitella, mut mitään muuta en. Alle viikon päästä tosiaan englannin sivuainekoe, johon en (taaskaan) ole ehtinyt liiemmin keskittyä. Mutta eipä se ole maailmanloppu, jos sitä sivuaineoikeutta ei vieläkään tule, on ensi syksy ja muutama seuraavakin. Lisäksi ruotsin kielioppitentti häämöttää viikon päässä, siihenkin pitäisi opiskella. Mutta kielioppi on kivaa, ja se on hyödyllistä oppia eli sisäisen motivaation palolla ryhdyn sitä nyt selailee... Tai no en nyt, nyt meen nukkumaan (miks aina bloggaan joskus aamuyöllä?!), mut huomenna sitten. Huominen on aina hyvä päivä kaikelle. Huomenna vois alkaa myös urheilla ja syödä terveellisimmin ja siivota huoneen. 

P.S. TCT:n biisi Rannalle on musta ihan mielettömän hyvä, oon kuunnellut sitä vaan koko ajan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastele, ihmettele, kommentoi, kauhistele, naura ja nalkuta.