11. maaliskuuta 2014

Kevätmusiikkia

Tuli taas vaihdettua mp3-soittimen sisältö kokonaan. Nyt sieltä löytyvät vain yllä olevat levyt (Ed Sheeran: +, PistePiste: Hetken maailma on tässä). Päätin, että niistä tulee mun kevätmusiikkia, niissä on semmoinen tunnelma. Asfalttien sulaminen lumesta tuotta jatkuvasti riemua, ja eilen avasin pyöräilykauden. Vähän hutiloiden kylläkin; ilman kypärää ja tyhjillä renkailla.

En ole vielä käynyt Jyväskylän yliopistoa kevällä. Siksi eilen tuntui oudolta pyöräillä sulalle kampukselle. Lisäksi kaikki ruotsin opiskelijat on vielä lomalla, joten en näe ketään tutuja. Tulee sellainen olo, että kaikki tuijottaa, ja että mun ei kuuluisi olla täällä. Luennon jälkeen kaupunginkirjastolla törmäsin yhteen opiskelukaveriin. Se pumppasi mun pyörän kumit ja kertoi asioita. Tuntui niin kivalta, oon näinä vapaaviikkoina ahdistunut sosiaalisuuden puutteesta.

Eilisiltana katsoin Au pairit Lontoossa -sarjan loppuun. Alunperin aloin katsoa sitä siksi, että mulla on pikkutytöstä asti ollut haave asua joskus Lontoossa, ja opiskelupaikkaa hakiessa au pairiksi lähteminen oli varasuunnitelma. Parasta sarjassa oli loppujen lopuksi se, että sain nähdä, että muutkin ihmiset särkyy ja hajoaa ja itkee ja pelkää eikä osaa päättää. Minäkään en omine ongelmineni ole yhtään enempää tai vähempää kuin ihminen muiden joukossa.

4 kommenttia:

  1. Hahaa, mäkin jätin tänään maiharit eteiseen ja tepastelin kevätkengillä. :D Täällä on enää vain varjoissa pieni lumiläjä ja hiekatkin alkaa olla harjattu, jee!
    Nauti vapaasta kun sulla sitä on, mulle on tiedossa vaan pääsiäisloma ja vappu :P
    Kerro heti jos haluat tulla kylään Kånalaan vaikka sä vasta äsken olitkin näillä kulmilla bäkkäreitä kattomassa. :}

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä mitä, ootko säkin jopa innostunut keväästä, mä luulin et syksy on sun juttu? :P

      Heeei pääsiäislomalla on pakko nähä, tuu käymään mun ja Mirjan luona! :) Joo, Bäkkäri-keikan aikainen HKI-visiitti jäi tosiaan aika lyhyeks koska Nella ei voi olla poikaystävästään erossa. XD Mut jos mä oon tulossa vielä keväällä Helsinkiin, niin todellakin tuun käymään! :)

      Poista
  2. Ihanan keväinen ja pirteä postaus.:'))
    neeeaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, mäkin tykkäsin tästä postauksesta jostain syystä... :D En mä kyllä pirteydestä tiedä... ^^

      Poista

Ihastele, ihmettele, kommentoi, kauhistele, naura ja nalkuta.