15. helmikuuta 2014

Ystävänpäivä


Tää viikko on mennyt tosiaan vähän puolikuntoisena, ja osittain tästä johtuen oon laiminlyönyt aika totaalisesti kaikki koulutyöt, kotityöt ja terveelliset elämäntavat. Päätin kuitenkin lakata potemasta huonoa omaatuntoa aiheesta, koska oivalsin, että kuitenkin sosiaalisuuden saralla mä oon toiminut ihan hienosti. Joten ystävänpäivän hengessä olen omistanut viikon kaikille ihanille ihmisille!

Ystävänpäivän ohjelma meni vähän plörinäksi, mutta ei se mitään. Menin sitten siskon teeseuraksi, kun tämä oli saattanut vihoviimeisen tenttinsä loppuun. Kotona mua odotti pari ystävänpäiväkorttia nykyään helsinkiläisiltä (hullua!) luokkatovereilta.
Illalla sitten menin vanhempien luokse katsomaan Suomen peliä. Ah, jääkiekko on kivaa. Hyvää ystävänpäivää jälkikäteen kaikille!

2 kommenttia:

  1. Kiva että kortti saapui ihan suorana! :} Ja ihana kuppi :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toivottavasti säki sait mun kortin! :O Kiitos vielä kerran kortista, oli nätti ja Mirjankin oli ihan haltioissaan omastaan! ^^

      Ku oot ens kerran Jyväskylässä, mennään tonne ihana kuppi -kahvilaan. :P

      Poista

Ihastele, ihmettele, kommentoi, kauhistele, naura ja nalkuta.