2. helmikuuta 2014

Helmikuun heräteostoksia

Just kun pääsin heräteostoksia tehneelle kämppikselle nauramasta, niin enköhän mennyt itse keskustaan ja ostanut jotakin! Mutta kun Ur&Pennillä oli kaikki korut 3 euroa, niin pakko siellä oli poiketa. Ja kun mä haluaisin omistaa paljon koruja, mut ne on aina niin kalliita. Saa sitten nähdä, että tuleeko mun käytettyä näitä mitään sitten. No joo.
Mut sit todellinen heräteostos! Kassalla odottelin myyjää, niin sit siinä seinällä roikkui seinäkelloja. Jälleen kerran sarjakuvasankari kiinnitti huomioni, ja pakkohan tämäkin alennuksessa oleva kello oli ostaa. Kyllä jonkinlainen seinäkellokin on ollut mun haaveissa oikeestaan jo kauan! Joo seli seli.

P.S. Mulla on ihan hirveän huono omatunto, kun oon niin laiska ja saamaton sontaläjä kouluhommien tekijänä, ääh.

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja löytöjä, syyllistyn kyllä usein itsekin noiden heräteostoksien hamstraamiseen.:D
    http://neeeaa.blogspot.fi/
    p.s. munkin kouluhommat vielä odottelee vuoroaan tossa tietokoneen vierellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, se käy niin helposti. :D Mut kiitos, oli mustakin ihan kivoja ostoksia.

      Viiielähän tässä on aikaa tehä läksyjä, ilta on nuori (yeah right)!

      Poista

Ihastele, ihmettele, kommentoi, kauhistele, naura ja nalkuta.