19. tammikuuta 2014

Ilonaiheita

Viime päivinä seuraavat seikat ovat ilahduttaneet minua:

Tajusin, että voin kenties alkaa tehdä kandiani ensi vuonna. Mähän edistyn näissä opinnoissa!

Mirja koukutti mut Maajussille morsiameen, odotan jo innolla seuraavaa jaksoa!

Olen mukana Jyväskylään perustettavassa kahvilakerhossa, hii ja hoo, mitähän siitä tulee.

Ostin kotiin hyvää ruokaa! Vaikka olikin aika tyyristä, niin tuli hyvä fiilis tunkea kaappeihin pähkinöitä ja linssejä ja kasviksia ja tofua ja soijajogurttia. Jos vaikka kokeilisin taas viime keväänä testaamaani ruokavaliota, josta tuli niin hyvä fiilis!

Mun synttäreihin ei ole enää kovin pitkä aika ja ostin niitä varten Tiimarin loppuunmyynnistä Spider-Man-lautasia ja -servettejä. Suunnittelin myös tekeväni täytekakun ja sushia, kun kuulin, ettei pari opiskelukaveria ole koskaan sushia maistanut.

Enää viikko meidän SingStar-karkeloihin.

Katsoin viikonloppuna kolme piirrettyä leffaa ruotsiksi, ja ymmärsin niitä hyvin.

Ensi viikolla kieltenopiskelijoiden palloiluvuorolla pelataankin korista, joten voisin vaikka osallistua, jos uskallan...

On kevät lukukausi ja mä tykkään yhä ruotsista. Loman levänneenä huomasin oikein innostuvani taas kaikesta opiskelusta.

Olen jaksanut kävellä yliopistolle, vaikka ulkona on viima ja pakkanen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastele, ihmettele, kommentoi, kauhistele, naura ja nalkuta.