13. joulukuuta 2013

Ihkuimmat teinipopparit

Huomenta! Eilen tuli sittenkin lähdettyä poikkareihin eli poikkitieteellisiin haalaribileisiin. Oli hauska ilta; saavuttiin jonon hännille joululauluja kailottaen, ja sit joku mies tuli kysyy et halutaanko sen kanssa sisään, ku sen vip-kortilla pääsee kolme sen kanssa ilmaseks ja se haluais joulun kunniaks tehdä jotain hyvää. Eli mulle täysin ilmainen ilta! Lisäks mun kaverista tuli yhen baarimikon suosikki, joten ku tilattiin siltä vesilasit, nii saatiin niihin laseihin semmoset hienot härpäkkeet. Mun mielipide muutenkin muuttui vähän poikkareista ton illan aikana, siellähän olikin ihan kivaa, ja näki tosi paljon tuttuja!

Illalla vielä seikkailin YouTubessa jonkin aikaa, ja mä löysin jälleen uuden teinipopparin! Se on aina joku paras juttu ikinä. Jotta kaikilla olis tänään ällöihana perjantai, niin mä jaan teille mun lemppariteinipoppareiden jotku biisit. Enjoy, jos pystytte tai sit vaan naurakaa halveksuvasti. 

Ihan aluks muuten, Justin Bieberillä ei nyt ole listalle asiaa, vaikka lieneekin koko genren ruumiillistuma. Koska JBhän on jo ikäloppu 19 vee (ainii eilen muuten poikkareissa tämä -94 sukupolvi väsyi ennen meitä vanhuksia, ja lähti jotain kahta tuntii ennen meitä kotiin!).

Robin Packalen (Suomi)
syntynyt 24.8.1998
ensimmäinen albumi 2012

Isac Elliot Lundén (Suomi)
syntynyt 26.12.2000
ensimmäinen albumi 2013

Austin Mahone (Yhdysvallat)
syntynyt 4.4.1996
ensimmäinen albumi tulossa 2014

Greyson Chance (Yhdysvallat)
syntynyt 16.8.1997
ensimmäinen albumi 2011
HUOM! Pakko mainita, että Graysonilla on oikeasti ihan älyttömän ihana ja persoonallinen ääni, lisäksi hän on myös tehnyt itse kappaleita jo ennen kuin hänet (YouTuben kautta) 'löydettiin'.

Cody Simpson (Australia)
syntynyt 11.1.1997
ensimmäinen albumi 2012

En ole hirveästi (jostain kumman syystä!) perehtynyt tyttöteinipoppareihin, mutta yks suosikki mulla kyllä on:
Zara Larsson (Ruotsi)
syntynyt 16.12.1997
ensimmäinen albumi 2013

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastele, ihmettele, kommentoi, kauhistele, naura ja nalkuta.