13. marraskuuta 2013

Halloween 2013

Jo kuusi vuotta vanhasta Halloween-perinteestä pidetään kiinni kynsin ja hampain, joten päädyttiin Mirjan ja Vilman kanssa pukeutumaan naamiaisasuihin ja vetämään hullusti mättöä viikkoa myöhässä. Kuvia ja tunnelmia viime sunnuntailta!
Naamakirjaa myöten ollaan kummasteltu mun pitkää käsivartta! Serkku totesi, että oon ihan kuin se Ihmeperheen äiti, jonka raajat venyy hullusti.
Mun pitäis ruveta kantamaan kameraa mukana, että saan vangittua übermahtavan elämäni übereimpiä hetkiä. Koska esim. maanantaina tapahtu jotain tosi randomia: Näin yliopistolla serkkuani ihan sattumalta, ja siinä sit kyselin et niin hei pitikö mun muuten tulla tänään käymään sun luona (koska serkku on muuttanut uuteen kämppään). 

Sain kutsun, ja niinpä päädyin tanssitunnin jälkeen viettämään oikein mukavaa iltaa Niinan luo: juotiin teetä, syötin fetapinaattipiirakkaa, leivottiin mutakakku ja katsottiin Love Connection. Parasta oli, että molemmilla oli semmonen velvollisuuspuhelu tehtävänä, ja sen soittaminen oli mukavuudenhalussa jäänyt. Sit päätettiin et hei nyt molemmat soittaa puol seittemältä. Ja sit me yhteisvoimin saatiin asiat hoidettua (mun oli soittaa lukion ruotsinopelle, et saanko tulla seuraamaan sen pitämää tuntia -sain luvan).

Tiistaina taas ahkeroitiin fuksikaverin kanssa ruotsin tehtävien parissa. Nyt lähen suunnittelemaan muiden ruotsin fuksien kanssa Lucia-juhlaa, minkä jälkeen pikkusiskon kaa leffaan kattoo Leijonasydäntä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastele, ihmettele, kommentoi, kauhistele, naura ja nalkuta.