25. heinäkuuta 2013

Lappeenranta

Nyt on kesän toinen pikkureissu heitetty. Alunperin piti lähteä Helsinkiin, mutta sitten minä olin vaikea lapsi ja päätin ryhtyä marisemaan, että ei siellä mitään ole. Helsingistä on tullut vähän semmoinen velvollisuus, että siellä käydään tutut kiertämässä ja that's it. Ei ollut enää rahaa shoppailuun, eikä ollut innostusta lähteä Lintsille tai Serenaan. Eli mieluummin lähdettiin pyynnöstäni käymään Lappeenrannassa, koska olen kaupungissa viimeksi 15 vuotta sitten käynyt, ja halusin katsastaa paikan.

Ekat kuvat Imatran koskelta, joka sekin oli uusi kokemus. Tää on tätä iltatähtien (mä ja pikkusisko) arkea: "Ai ettekö te oo muka siellä koskella käynyt? Mehä käytiin siellä sillo joskus..." Sitten väännetään asiasta joku puoli tuntia, kunnes vanhemmat tajuaa, että ehkäpä ne olivat nuo vanhemmat lapset. Loput kuvat sit Lappeenrannasta!
Jou mään, mun vaatteet:
pipo: Bik Bok
farkkuliivi: H&M
mekko: H&M
sandaalit: Skopunkten

2 kommenttia:

  1. hihi löysin uuden lemppariblogin :)) ja sulla on tosi kiva nimi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää, iha joku paras kommentti ikinä! :D <3

      Just tässä mietin et ää en jaksa tehä uutta merkintää, mut ryhdynpä heti hommiin, kun sain näin kivaa kannustusta. ^^

      Poista

Ihastele, ihmettele, kommentoi, kauhistele, naura ja nalkuta.