16. helmikuuta 2013

Uudestaan!

Hei moi hei! Olin ihan että mitä kummaa, kun olin saanut kaksi kommenttia edelliseen merkintääni. Kiitos ihmiset, piristitte päivääni! 

Olen laiskistunut bloggaamisen suhteen, ja jopa pohtinut, että pitäisikö poistaa koko roska. Mutta eikä! Tänä keväänä minulla ei muuta olekaan kuin aikaa, ja tämä viikko on ollut elämäni paras. En ole tehnyt mitään erityistä, jotenkin vaan tuntenut itseni hirvittävän onnelliseksi. Liekö kevättä rinnassa tai jotain. 

Joka tapauksessa, aion ryhdistäytyä (ihan kuin olisin luvannut tämän aikaisemminkin)! Laitan blogin ulkoasun kuntoon ja yritän luoda jotain järkevää ja jännää sisältöäkin. Tällä hekellä ulkona on valoisaa, vaikka kello on 17:00 ja se riemastuttaa minua suunnattomasti! Viettäkää tekin kaikki ihana viikonloppu, koska ainakin minulle on hymy herkässä.




2 kommenttia:

  1. Jee, jee! Jatka blogisi päivittämistä, minä ainakin lueskelen näitä juttujasi:D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva kuulla ja joo jatkan! n___n

      Poista

Ihastele, ihmettele, kommentoi, kauhistele, naura ja nalkuta.